Druk katalogów

Druk katalogów we Wrocławiu – Drukowane katalogi wiecznie żywe

 

Internet w przeciągu ostatnich kilku lat bardzo mocno „zaatakował” rynek reklamowy i zahaczył o praktycznie każdą branżę. Wiele firm przeniosło swoje budżety reklamowe właśnie do sieci kompletnie zapominając o kliencie, który chce coś kupić, ma pieniądze, ale jego wiek nie pozwala na sprawne „buszowanie” w sieci. Właśnie m.in. dla niego najważniejszym elementem reklamowym jest katalog produktowy, który weźmie ze sobą i na spokojnie przejrzy w domu i podejmie decyzję o zakupie. Gdzie taki katalog zaprojektować i wydrukować? Oczywiście we wrocławskiej agencji reklamowej MOLOH.

 

Fakt, internet zaatakował, ale z pewnością nie zdominował preferencji potencjalnych klientów. Ci „decyzyjni”, czyli z grupy 35+, nadal bardzo chętnie odwiedzają chociażby targi, na których chcą otrzymać fizyczne materiały reklamowe. Najlepszym sposobem zaprezentowania szerokiej oferty są właśnie katalogi. Te, z powodu swojej objętości i jakości, pozostają w zbiorach potencjalnych klientów. Zupełnie inną drogę spotykają wizytówki lub ulotki, które w dużej mierze lądują w najbliższym od stoiska śmietniku.

 

Od projektu do realizacji

 

Specjalizujemy się w druku katalogów, ponieważ sami z nich korzystamy od wielu prezentując pełną paletę gadżetów, które nasz klient może zamówić. Siadając przy stoliku z kawą możemy spokojnie, przeglądając katalog, omówić każdą z propozycji i wybrać tą najlepszą. Co ciekawe, trend związany z lepszym akceptowaniem materiałów drukowanych istnieje nie tylko w świadomości klienta 35+. Pomimo postępu technologicznego, nadal pozostaje spora liczba młodych ludzi chętnych do tego, by sięgnąć po namacalny materiał reklamowy. Tyczy się to zwłaszcza tych, którzy rozpoczynają przygodę z własnymi biznesem i poszukują partnerów B2B. Do nich warto trafić w pierwszej kolejności.

 

Każdy z wrocławskich klientów, z którym współpracowaliśmy, korzystał z naszych usług dotyczących projektowania i drukowania katalogów. Te, przygotowywane w różnych językach, trafiały na pokazy, konferencje, targi zarówno w Polsce jak i za granicą. Wielu klientów decydowało się również o przygotowaniu katalogów z myślą o ich dystrybucji do poszczególnych punktów handlowych, sieciowych współpracujących z marką.

 

Wydrukowany katalog to nie tylko rzecz pomagająca sprzedać dane produkty lub usługi. To również narzędzie mocno poprawiające wizerunek danego przedsiębiorstwa. Często właśnie za jego pomocą odnosimy ostateczny sukces podczas negocjacji. Należy pamiętać, że większość klientów to wzrokowcy, którzy zapamiętują to, co zobaczyli. Na dalszy plan schodzi, przynajmniej w pierwszym kontakcie, zawartość merytoryczna. Odbiór wizualny, co oczywiste, jest szalenie ważny.

 

Katalog drukowany to również miejsce, gdzie masz naprawdę dużo miejsca na prezentację swojej oferty. Możesz wykorzystać wiele zdjęć, dodać szczegółowe opisy, wyjaśnić zawiłe kwestie. Takie możliwości daje tylko katalog.

 

Katalog drukowany – dla kogo?

 

Każda branża może skorzystać z tej formy prezentacji swoich usług lub produktów. W takich miastach jak Warszawa czy Wrocław odbywa się wiele imprez i targów. Na każdej z nich znajdziemy wielu wystawców, którzy zachęcają potencjalnych klientów właśnie za pomocą katalogów.

 

Katalog, by zachęcał, musi być produktem wysokiej jakości. Właśnie dlatego jego druk jest tak ważny, to kluczowa kwestia zaraz po projekcie. Warto zaznaczyć, że dla każdej firmy katalog to duże obciążenie i poważna inwestycja, która musi zostać zlecona wyłącznie profesjonalistom. Nasza firma od lat zajmuje się katalogami – mamy w tym odpowiednie doświadczenie i wiemy, co doradzić i jak doprowadzić zlecenie do finału.

 

W trakcie druku katalogów stosujemy papier kredowy o dużej gramaturze. Sama okładka jest jeszcze potężniejsza – solidna, gruba, sprawiające bardzo dobre „pierwsze wrażenie”. A o to w tym chodzi, prawda? Klient ma do wyboru wersję matową lub błyszczącą. Ta druga rozprasza światło a wszystkie kolory zdają się być bardziej stonowane, eleganckie. Błyszcząca zaskakuje, wręcz krzyczy. Dla każdej z branż warto wybrać pasujący profil. Sam papier to jednak nie wszystko. Wspólnie wybierzemy ilość stron, typ okładki oraz zdecydujemy, czy np. okładkę pokrywamy lakierem lub folią. Do wyboru, do koloru – dosłownie.

 

Ile to wszystko kosztuje?

 

Katalog drukowany to, jak wcześniej zaznaczyliśmy, ambitna inwestycja. Rozumiemy jednak potrzeby naszych klientów i rozumiemy, że szukają oni rozwiązań „na każdą kieszeń”. Nasi Partnerzy we Wrocławiu mogą potwierdzić, że MOLOH jest po prostu agencją elastyczną. Zawsze zaproponujemy produkt w takiej cenie, by każda ze stron transakcji była zadowolona. Współpracując przez wiele lat z różnymi podmiotami, wyrobiliśmy sobie odpowiednią renomę. W jednym miejscu jesteś więc w stanie sprawdzić kilkadziesiąt różnych ofert i wybrać najkorzystniejszą dla siebie. Tyczy się to nie tylko druku katalogów, ale również wszelkich innych zleceń oferowanych przez naszą agencję.

 

Sam katalog i jego późniejszy druk to sprawa indywidualna. Wszystko zależy od tego, na jaką jakość się zdecydujemy, jak dużo stron będzie on zawierał, w jakiej technologii zostanie wydrukowany. Sama wycena projektu i jego późniejszego druku jest darmowa – zapraszamy do konsultacji. Do tej pory możemy pochwalić się przygotowaniem kilkudziesięciu różnych katalogów na targi we Wrocławiu i innych miastach w całej Polsce. Z naszych realizacji warto choćby wspomnieć o wrocławskim zoo, dla którego przygotowaliśmy dwa foldery prezentujące gatunki zwierząt. Do świetne książeczki dla najmłodszych, które przez długi czas będą przypominać miejsce, które właśnie zwiedziły. Udało nam się również przygotować katalogi „z prawdziwego zdarzenia” dla wrocławskiej firmy Artel zajmującej się szeroko pojętą stolarką drewnianą w wersji premium. Drukowane katalogi są przez nią do dziś dystrybuowane wśród wielu Partnerów.