Gadżety reklamowe Wrocław

BLUE COLLECTION - GADŻETY, UPOMNIKI REKLAMOWE

Gadżety od A-Z; upominki reklamowe

EASY GIFTS - GADŻETY, MARKOWE UPOMINKI

Gadżety A-Z, Victorinox,  markowe upominki

ELEKTRONIKA REKLAMOWA

Pamięci USB, Powerbanki, elektronika

IVORY - CERAMIKA REKLAMOWA

Kubki, filiżanki, szklanki, kufle do piwa

LEATHERDREAMS - SKÓRZANA GALANTERIA REKLAMOWA

Teczki, portfele, wizytowniki, indywidualne projekty

LEATHERGIFTS - SKÓRZANA GALANTERIA REKLAMOWA

Teczki, portfele, wizytowniki, indywidualne projekty

HAPPY GIFTS - DŁUGOPISY, NOTESY

Długopisy ekologiczne, metalowe, plastikowe, notesy

MACMA - GADŻETY, UPOMINKI REKLAMOWE

Gadżety A-Z; upominki reklamowe

MILLENIUM - DŁUGOPISY METALOWE

Metalowe długopisy, zestawy, ołówki metalowe

PORCELINE - CERAMIKA REKLAMOWA

Kubki, filiżanki, szklanki, kufle do piwa

SŁODYCZE

Czekoladki, cukierki słodycze reklamowe

VOYAGER - GADŻETY REKLAMOWE

Gadżety A-Z; pluszaki reklamowe

ODBLASKI

Kamizelki odblaskowe, zawieszki, opaski

ODZIEŻ REKLAMOWA

T-shirty, koszulki polo, bluzy, kurtki z możliwością nadruków

TORBY

Torby

PENDRIVE

Pendrive, USB

Gadżety reklamowe to nasza specjalność

 

Naszą agencję reklamową prowadzimy we Wrocławiu już od ponad 10 lat. Wykonaliśmy w tym czasie setki projektów polegających głównie na stworzeniu pełnej identyfikacji danych marek. Jednakże naszą specjalizacją są gadżety reklamowe, z których jesteśmy naprawdę dumni. Czy osiągnęliśmy szczyt naszych możliwości? W żadnym wypadku nie można o tym mówić. Branża reklamowa w tym i gadżetowa ciągle zmienia się i ewoluuje a my razem z nią.

 

Dominacja Internetu

 

Szerokopasmowy dostęp do Internetu bardzo mocno zmienił marketing zarówno lokalnych firm wrocławskich jak i ogólnopolskich korporacji. Marketerzy przenieśli niemal całą swoją uwagę na możliwości, które daje komunikacja elektroniczna zapominając, że tradycyjne gadżety reklamowe nadal cieszą. Kogo? Wszystkich!

 

Gadżety reklamowe powinny być nieodłącznym elementem w kształtowaniu wizerunku firmy. To właśnie one budują relację z obecnymi i przyszłymi klientami i pozwalają im na długo zapamiętać naszą nazwę, kolorystykę lub nawet to, czym się zajmujemy. Dobry gadżet od razu jasno komunikuje o tym, z jaką marką mamy do czynienia. Ich potencjał jest gigantyczny i z pewnością warto go wykorzystać na różnych płaszczyznach. Namacalny przedmiot to nie tylko budowanie wizerunku. To również upominek a więc rzecz, za pomocą której zbudujemy prawdziwe, bezpośrednie relacje z potencjalnymi klientami i kontrahentami. Wzmacniają przekaz i pomagają klientom trafić do naszej witryny lub sklepu, zapoznać się z ofertą i często dokonać zakupu. Dodatkowo, gadżet reklamowy, który jest praktyczny, jest obecny przy kliencie przez cały czas, w różnych sytuacjach. Takie działanie nie pozwoli mu zapomnieć o naszej marce. Jako przykład można tu przywołać chociażby miasto Wrocław, które uczestniczy w wielu targach poza granicami Polski i rozdaje tam setki a nawet tysiące gadżetów reklamowych. To one, w długoterminowej perspektywie, sprawią, że turyści wybiorą właśnie stolicę Dolnego Śląska jako miejsce do zwiedzenia w pierwszej kolejności.

 

Ci, którzy planują swoje działania z wyprzedzeniem nie zapominają o gadżetach reklamowych. Niemal 83% polskich marketerów wykorzystuje gadżety przy promocji swojej marki. Dlaczego? Badania pokazują, że to (obok Internetu) najtańsza a zarazem najskuteczniejsza forma reklamy. Nie można sobie wyobrazić uczestnictwa w targach, spotkaniach lub konferencjach prasowych firmy, która nie posiada gadżetów reklamowych.

 

Uwielbiamy gadżety reklamowe!

 

Trudno powiedzieć, ile w przeciągu kilkunastu lat pracy w agencji reklamowej MOLOH stworzyliśmy gadżetów reklamowych. Z pewnością były ich setki, jeżeli nie tysiące. Naszą przygodę z gadżetami zaczynaliśmy od przeróżnych współprac z firmami wrocławskimi. To właśnie one zaufały nam w pierwszej kolejności i to dla nich wykonaliśmy pierwsze projekty. Dziś nasza oficjalna strona internetowa zawiera osobny dział „Gadżety” – aż do takiej perfekcji doprowadziliśmy tę odnogę marketingu.

 

W naszej ofercie można znaleźć praktycznie wszystko a jeżeli czegoś nie ma – spokojnie, stworzymy to na specjalne życzenie Klienta. Od czego zacząć? Oczywiście od podstaw. Głównymi gadżetami reklamowymi są firmowe długopisy, kalendarze, papier do drukarek lub kser. W ten sposób nasza marka zawsze będzie identyfikowała się zawsze tak samo. Wybór poszczególnych rzeczy nie jest jednak taki prosty. Sam długopis to przynajmniej kilkadziesiąt różnych możliwości w zależności od budżetu klienta i aktualnej sytuacji rynkowej. Warto podkreślić, że rynek gadżetów, tak samo jak cały marketing, dynamicznie się zmienia. Kiedyś gadżet mógł być „dowolny” – aby po prostu był. To cecha nie tylko firm z Wrocławia, ale wszystkich. Mowa jednak o rynku kształtującym się około 20 lat temu. Dziś jest zupełnie inaczej. Gadżet reklamowy musi być unikatowy, ale też ekologiczny i praktyczny. Przysłowiowa „tandeta” chowa się w cień co szczególnie widać na targach reklamowych, w których cyklicznie nasza firma bierze udział.

 

I tak w naszej ofercie można znaleźć chociażby materiałowe lub papierowe torby, które nie tylko dobrze wyglądają i wpisują się w aktualne trendy, ale także będą używane przez długi czas. Za każdym razem, kiedy klient weźmie ją do rąk, zobaczy logo firmy. Podobnie ma się kwestia butelek, nie tylko tych sportowych. Każda branża wymaga innych gadżetów, dopasowanych do działalności i klientów. Wybieranie gadżetów reklamowych na „chybił-trafił” nie jest dobrym pomysłem. Być może dlatego nasze katalogi mają kilkadziesiąt stron wypełnionych przeróżnymi wizualizacjami. Wszystko po to, by dostosować się do każdego klienta, który się do nas zgłosi.

 

Wieloletnie współprace z firmami wrocławskimi pokazały, że gadżety reklamowe jako narzędzie marketingowe po prostu działają. Skracają dystans pomiędzy firmą z klientem. O wiele łatwiej nawiązać relację kiedy zaczniemy rozmowę od wręczenia upominku. To dobry pomysł na dziennikarzy podczas konferencji prasowych. Pendrive kształtem przypominający produkt, który oferujemy, na pewno stanowi miły akcent spotkania. Często zapominamy również o tym, że gadżety reklamowe „pracują”. Proces budowania pozytywnego wizerunku firmy zaczyna się na osobie obdarowanej, ale jego zasięg obejmuje również innych. Gdy posługujemy się każdego dnia notesem, kalendarzem czy nawet kubkiem to stajemy się automatycznie ambasadorem danej marki. Zainteresowani logiem lub hasłem pytają o szczegóły. W ten sposób kolejni klienci mogą trafić na naszą markę. Pamiętajmy, że gadżety reklamowe powinny być rozdane nie tylko wśród klientów, ale również pracowników. To dla nich dodatkowa motywacja i często duma z przynależności do marki, która promuje się w taki, konkretny i indywidualny sposób.

 

Pozytywny gadżet reklamowy

 

Gadżet to miły upominek, z którym kojarzą się wyłącznie miłe odczucia. Daje radość i szczęście, przywiązuje do marki, staje się integralną częścią codzienności w przypadku, kiedy np. gadżetem jest parasol. Warto pamiętać, by gadżet był dostosowany również do regionu, z którego firma pochodzi. Wrocław jest wręcz świetnym przykładem. Symbolem miasta są krasnale, więc logicznym jest, jak nawiązać gadżetem do firmy ulokowanej w tym mieście.

 

Zdaj się na fachowców w tej dziedzinie. MOLOH to wiele lat doświadczenia i pasja. Mamy świetnych projektantów i szeroki zakres działania, dopasujemy się do Twojej firmy. Nasze ceny są elastyczne, zwłaszcza przy dużych zamówieniach. Wieloletnia obecność na rynku skutkuje również wieloma dostawcami, z którymi możemy negocjować. To również pozytywnie wpływa na ostateczną cenę zakupu. Jak każda profesjonalna firma, oferujemy możliwość sprawdzenia próbki przed wyprodukowaniem całej partii. Zawsze również podkreślamy, że lubimy gadżety reklamowe wysokiej jakości. To w końcu wizytówka firmy i wstęp do budowania jej wizerunku na wielu płaszczyznach.